Lid worden?

Als je interesse hebt om mee te zingen (op projectbasis kan soms ook) ben je van harte welkom. Het Drents Kamerkoor zoekt momenteel vooral tenoren, bassen en baritons.
Je kunt vrijblijvend 2 of 3 repetities bijwonen en zo kennismaken met het koor en de dirigent. Daarna volgt een stemtest waarbij vooral op de stemkwaliteit wordt gelet. Koorervaring is wenselijk maar niet noodzakelijk. Wel verwachten we van koorleden dat ze zelfstandig de muziek kunnen instuderen.

Als het je leuk lijkt om mee te zingen, dan ben je van harte welkom om een aantal keer op proef mee te zingen. Neem van tevoren wel even contact op met onze secretaris via onderstaande link. Wij repeteren op woensdagavonden van 19.45 uur tot 22.00 uur in de Voorhof, Hoogeveenseweg 4, 9431 AZ Westerbork. We beginnen om 19:45 uur.

Stuur een mail naar Secretaris om je interesse aan te geven.